Thursday, November 3, 2011

bila impian nik aisyah jadi kenyataan... :)

Assalamualaikum...

terlebih dahulu nak ucapkan... :)


sangat sejuk mata tengok gambar kaabah ni kan...


Impian nak ke Makkah memang impian utama. Opss!! tapi bukan impian ni yang menjadi kenyataan. huk2.. belum sampai masanya lagi.. ada rezeki, Insyaallah kita semua dapat menjadi tetamu Allah satu hari nanti.. Aminnnn... sama-sama kita doakan ye kawan kawan.. :) balik cuti raya haji ni, jaga diri elok-elok.. jom jom kita p sembelih lembu ramai ramai! syiokk bile fikir dapat makan daging banyak banyak.. oh oh.. bashta!! hahaha...

tapi, apakah impian yang menjadi nyata itu???? wuahahahhaahhaahaaa.. eh eh, kau gelak jahat pulak kasi orang tertanya tanya kann.. aaah, kalau ada yang da skroll awal awal sampai ke bawah ni, konpem dah tahu kan. haaaa.., yang belum skroll lagi, BERHENTI!!! relaks la.. nak kasi surprise ni.. ngeh ngeh ngeh.. :P

dapat melancong ke luar negara lagikah?? bukan bukan.. saya tak mampu poket kering. pergi guangzhou pon mak sponsor. dapat result sem 5, 3++ pointer kah? imposible mid sem pon belum daa.. dapat kereta ferrari kaler merah muat 2 org duduk??? jangan kau melalut panjang panjang.. sooo.., impian saya yang menjadi nyata setelah hampir bertahun berangan angan ke langit ke bulan dan sekarang sudah ada di riba ialah....

jeng....










jeng....










jeng....













nak kau tengok!! hehe... :P










Yesss!!!! akhirnya dapat jugak.. ngeh3..


Alhamdulillah.. satu kepuasaan kehendak bukan keperluan telah dibeli.. berapa?? rahsia.. hahaha.. tapi aku mampu beli DSLR jenama Nikon D60 jek.. okey la.. nak kena explore banyak lagi cara guna benda ini. dan aku kena behave sebab selalunya barang elektronik aku cepat rosak.. ganas! and on top of that, lagi best sebab mak aku bagi green light beli. payah weyh merayu sakan nak beli time dulu dulu. tapi akhirnya.... hehehe..

btw, aku bukan beli sampai nak buat bussiness pon. just untuk kepuasan diri, family dan rakan rakan.. sila perasan bahawa saya sebut rakan rakan kerana mereka lah orang yang push dan menyeport pembelian ini.. okey okey faham jugak korang sume nak sumbat gambar banyak banyak dalam benda alah ini.. no problema guys! hehe.. nanti kita buat photoshoot sendiri.. semua boleh praktis gaya artis dalam bilik start hari ini. sekian...



*p/s: roomate aku, jeem pon beli der.. lagi gila kentang la dslr dia..
aku mampu yang ni jek..
tapi yg pasti kitorg bley sme2 gode. sgtg suka..
ngeh ngeh ngeh.. macam itu gaya suka dia.. :P




2 comments:

cebisankenangan said...

untunglaaaa.... ada DSLR


opssss, pasni ambik gambar i byk2 yer... =)

Nik Aisyah said...

hehe.. jom perasan jadi model sume org.. ngeh3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...