Saturday, June 4, 2011

Sebulan sudah

Assalamualaikum...

Pejam nguap celik golek, dah sebulan bercuti sakan di rumah. Setakat ni, Alhamdulillah istilah bosan, boring bercuti belum lagi terkeluar dari mulut. Walaupun weekdays bagaikan berulang. Nak tau ke schedule saya di rumah yang tak bosan dan boring nih??? Ah, kau tak nak tahu sudah, ada aku kesah (gaya yus jambu). errkk,, malas la nak cerita. Lalalaaa…

tapi, walaupun dah sebulan cuti, wayang gua belum terjah der, kereta plak baru drive 2 kali beb, resepi yang baru try test masak baru 3 jenis, dating ngan teeetttt tak yah tanya la an. memang langsung tak. eh, yang bab dating uh, astaghfirullah! korang fikir pe? ishk2..

buka facebook menguji tenaga zahir. buka blog setakat baca korang punya cerita mampu la. tapi kalau aku start menaip je, tenaga zahir+batin aku dah tak mampu tanggung kelembapan internet di rumah. al maklum, dah terbiasa dengan internet laju kat kolej an, lambat skit internet kat umah ni, off terus lappy aku.. haha.. kurang penyabar kau aisyah.

tambah lagi ni ha. button 'enter' lappy tercabut pulak dah! ini gara-gara adik aku azim pergi install PES kat dalam lappy yang dah sedia bentat ni. saja tuduh adik plak kan, padahal kau yang ganas guna lappy sebelum ni. teruk kau aisyah main tuduh-tuduh.

tapi tak apa la.. cuti lagi tiga bulan kot. baaaaanyak lagi masa ada, insyaallah diizinkan. cuti sebulan ni pon da macam macam da buat. dah ada new hair style.huahuahua. dah pergi picnic, dah mandi pantai, dah habiskan cerita dream high. dah pergi funfair. dah pergi kenduri kawen 4 kali. dah dapat tengok maharaja lawak berulang ulang kali kat tv.oh, dah dapat jumpa zizan kat jom heboh. ihik ihik.

hari tu plak dah cuci banyak gambar cun-cun termasuk gambar pergi china. so, tinggal nak beli album untuk simpan gambar tu. banyak aku cuci. tapi seronok tengok gambar yang dah di cuci tu. kenangan time first year and second year di UKM. eh, tibe tibe cerita pasal cuci gambar kan. haha..

orait! kalau tahap kesabaran saya mampu diatasi dan dikawal macam sekarang nih duduk sorang sorang awal awal pagi nih, ada la cerita yang bakal di update dalam masa akan datang. budget famous je kan aku. :)

2 comments:

cebisankenangan said...

dah sebulan kn, kejap jew...
xsabar nk tgk yur new hair style... mesti gempak der.. hik3...

Nik Aisyah said...

haha.. budget gempak ad ler.. hehe.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...