Friday, December 31, 2010

perlu ade ea???

Salam...

Yaw dude!.. hepy new year untuk anda anda dan anda semua. malam new year, aku duduk dalam bilik, makan2, on9 kat kolej.. itu sudah kebiasaan.. balik? tiga hari je cuti, sory to say memang tak la.. itu pon naseb baek malaysia menang bola piala suzuki tu, kalu tak dua hari je cuti nak balik, harapan.. oh ya btw, congrates malaysia!! menang Piala AFF Suzuki Cup. Gud job. Proud to be Malaysian. cet! time2 ni baru nak proud kan.. hipo hipo..

takpe2.. tapi, eh eh.., dengar orang rojer2 pemain malaysia dapat rm25k sorang? gilo!! best dowh.. keje puloh-puloh tahun tentu tentu dapat 25k? harapan jugak. rezeki mereka2.. tahniah la.. tapi2.. aku yang kena cari sponsor 10k pon mengigau seminggu berturut turut, mane nak korek? galoks sangat nak balik awal perkampungan kat u kan, amek ko dapat post pengarah pemasaran dinner kolej, malu lubang cacing masok kalu sponsor tak dapat.. haiyohh! ade sape2 sudi membantu? menyempat je kan.. :P

cik aisyah, ko da lari tajuk. oh. ok.., ape nak bebel aku da lupa. its new year lorh! new year=azam baru. motif? perlukah? kenapa? aku tak ade plak nak pasang2, setting2, karang panjang2 pasal azam baru. but yes, lain orang lain care. aku, tiap2 hari bangun pasang azam xmoh bangun lewat selalu! sepanjang duduk ukm ni, x tercapai pon. ngokngek! haha..



be urself, be a better one :)


but, it's a very gud thing kalu korang ade niat yang baek untuk dipasang pasang setiap kali new year. come on, nama pon azam. and, it's normal thing jugak kalu tak tercapai kan? eh? macam pernah dengar plak ayat ni.. (ehsan dr mereka yg berkenaan) lalala..

and, it's also a very very normal thing kalu korang still nak sambung azam-azam korang yang tak tercapai tahun lepas, bawak ke tahun ni. haha.. macam ain baca kat post fb. insan tersebut berkata : 'azam aku tahun ni nak tunaikan azam aku tahun-tahun lepas'.. orang kate jugak, niat tu yang penting. ye dok?



might be someones dream rite?? :)


tiba tiba plak teringat zaman kuno waktu kecik serabai dulu. punya la nak suruh azam atau impian tahun baru tercapai, percaya la aku hidup hidup, bila orang kate tulis azam @ impian dalam kertas, lepas tu tanam kat mana-mana. kalu nak drama lagi campak ke laut. tahniah la kepada insan tertentu yang berjaya buat zaman kanak-kanak aku dikenang dengan gelak ketawa bila aku terkantoi tanam kertas kat tepi pasu bunga depan umah..

tahun baru=buka buku baru? boleh jugak ea kalu camtu? mestiah! kan da kate lain orang lain care. nak tukar buku ke, bukak buku baru ke, tutup buku lama ke, janji korang hepy. tapi at the end, pastikan azam @ impian kita semua tercapai dengan usaha okey? okey, insyaallah atas keizinanNya.. kan kan?

bohong la kalu ak takde azam baru kan. yea, ade je. jadi, azam saye nik nur aisyah binti nik muhammad japlus ialah... tak istimewa pon nak di share. yang penting, yea memang penting ni. keberkatan hidup seluruh keluarga, rakan, anda anda dan anda dariNya la yang paling utama. Aminnn.... HEPY NEW YEAR GUYS!!! :)






2 comments:

bilahatiberbicara said...

azam sy thn ni...
nk mkn byk2!!!
boleh x? hihi =)

Nik Aisyah said...

bolehhh!! x ada masalah!! (gaya sabar) haha.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...