Monday, October 18, 2010

you(azim) bornday, me(aisyah) sickday..

Salam...

hepy2 bornday to u.. hepy birthday to u.. selamat hari jadi... allah selamatkan nik muhammad azim... dengan ini ucapan saya tujukan kepada adinda terchenta, semoga hepy3 sokmo, dberi kesihatan yang baek, berjaya ddunia dan akhirat dan jadilah anak@adik@abang@boyfriend yg baik ok.. oh2.., kamoo sudah besau la.. kalu dulu boleh tarik-tarik rambut, lempang-lempang, sepak-sepak, sekarang da x boleh.. kamoo kate x maco da main gtu, kamo da tumbuh jerawat berketul2., makwe da keliling beratur.. akak da rase takot da nk gosok2 pipi kamo yg x gebu... haaiisssshhh.., myesal dlu tak buat selalu...


mase ni bley cubit2, tarik2 hidung lg...


time ni da x bley tampar2 pipi.. tgk muka da berjerawat tnda da besau.. (azim x ske gmbr ni sbb nmpk jerawat dy yg bketul2.. hahaha.. )


saye ad call kamo aritu tanye mau hadiah ape kan2?? mcm bese kamo dgr hadiah, bkn nak yg cikai2..

aku: hepy befday 2 u (2x).. hepy befday to ajing... hepy befday 2 u... yeaayyy!!!

azim: da ke akak.. ok.., bye.. hahaha...

aku: cet!! penat akak nyanyi.. ckp bye je.. ni, mau x jam tangan sbg hadiah??

azim: nak2..

aku: xde mende lain ke yg ajing nak selain jam...

azim: ade.., tapi kalu ajing kabo, akak x reti beli gak.. (perh,, dy x tau ak ni pkr memilih memilah)...

aku: nak ape? ce kabo...

azim: nak seluar...

aku: ooo.. ok.., akak x reti pilih seluar.. yg tu fail...

tapi sono, (panggilan manje) tau x kakanda mu ni da jadi antu bungkus time befday ekau sbb demam?? demam selsema plak tu.. bendalir ni mmg xnk bhenti dari keluar.. byk sgt bakteria dy nak lawan dalam 2 lubang ni.. x pasal2 call mak nk dengar mak bg lecture.. ssungguhnya, perangai saye kalu sakit, suka call mak bukan sbb nak mintak simpati, tapi nk dengar mak marah2 sbb dpt mgelikan hati dan menenangkan jiwa.. wahhh!!

aku: mak.......... (nada manje2 gtu.. awww!!)

mak: demam??

aku: aah.. demam seseme... (uhuk2.., wat2 batuk..hahaha)

mak: hmmm.., tu je la kalu sakit.. demam sbb seseme.. mkn ubat x??

aku: ain ade bg ubat tp malas mkn...

mak: dah mcmmne.. malas nk mkn cmne nak baik.. x reti la mak...

aku: (gelok2.. mmg tertunggu-tunggu mak ckp gtu.. hahaha... )

oh2.., jgn risau sume..hari ni saye da ok.. sbb da telan satu biji panadol yg besor.. thank to ain.. (again). kebaikan ak, kalu demam satu hari jekk.. 'en. johor' mmg x caye.. tp nasib baek dy tolong belikan bubur ayam mcd.. wuaaahhhhh... bahagia2 dapat mkn setelah lame kempunan n setelah seharian x mkn..lg bahagia kalu dbelanje... ngeh3... :)


ok.. skrg tgh busy siapkan assgmnt n prepare interview sblm exam.. saye boleh jalan langgar tiang pkir psl exam.. haiyoooooo....


2 comments:

nIk nUr LiyAni said...

u know what..???
azim sambut birthday dia kt ne..??
hissshhhh..geram rs..ni sume gara2 ikram...

tp angah bg dah hadiah kt dia tanpa dia sedari..iaitu:-

1)blanje dia tgk bola sepak..phg vs johor kt stadium darul makmur yg berharga rm7.00

2)angah ulur pitih utk dia blanje mkn pas tgk bola yg berharga +- rm 6.00..ok r tu..heeeeee^^,

Aisyah/ecah said...

perhhh... perrhhhh... peeerrrrrrrrhhhhhhh....
hahahahaha....
nak plk acik bwk dy... xpe2.. sekali sepuluh kala...
haha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...