Thursday, July 29, 2010

Tangan lekat d dinding.. *-*

Salam ...




hari ni .., 29/07/2010 .. oh, mood x berapa baekk .. xtau knape .. salah makan biskut ke?? eh .. x.. salah uncle kafe yg slalu salah tulis order n bolok (bak kate ain) .. x.., xde kaitan jugak .. salah monyet2 yg duk berkerumun dpan pintu bilik n wat ak habiskan mase myorok kat bilik basuhan sbb nak tggu monyet2 tu lari .. hmm .., mungkin yea ..

ok .. ok .. sekarang da tau knape stlah berfikir secara warasnye .. bmula dengan kuliah yg ak x faham pe yg prof tu ajar .. crius .. x faham .. mgaku salah ak sbb x print notes, x prepare, n byk lg yg x n x. .. n bganda2 mood yg x okey tu stlh masuk kelas bi plak .. fuhh .., assgmnt mgalahkn major kimia yg ak amik .. giler byk .. n last kelas plk kelas litar .. duk mniru mmber2 pnye assgmnt .. (Myesal, niat xmo wat da pasni .. huk2 .. T_T)

waktu malam yg menenangkan menjelma n bile kaki mau mlangkah ke meja study untuk selesaikan semua yg tak, tak n tak buat lg ... ttibe2 .., meeting plk .. ok .. kne bg komitmen, p meeting n ttibe ak terpikir mcm hidup ak bgantung dengan keadaan sekeliling .. masalahnye terlampau bgantung dctu .. camne nk gtau supaye ia mudah difahami yek .. hmm .., ok x mungkin akn faham ..

so .., sng cerita, diri ini terasa kedua-dua tangan telah dilekatkan dgn pita lekat di dinding .. hmm ?????


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...