Monday, March 29, 2010

Tanda2 tension n stress sdg berlaku... :(



1. gabra tak tentu psl...

2. da mule tak reti nak uruskan diri...

3. cepat touching ngan org sekeliling...

4. kesihatan diri da x stabil...

5. mula rase sayu bile teringat kat family...

6. lagi prefer tuk myendiri n jadi pasif...

7. dengan sendiri shaking tanpe sebab...

8. fikiran da melayang2...

9. mule berfikiran negatif tentang sume benda...

10. suke berimaginasi yg ntah pape...


n sume ini blaku kerana.............. exam da dekat!!!!!.. kerisauan yg melanda da xdpt dkawal... mohon doa dari sume.... :(


Thursday, March 18, 2010

ke BROGA HILL pulee... weee~~ :)


sewonok walopon nk smpi ke puncak tu cam da nyawa2 ikan... hahaha...

lpas ni da x bley daki bukit yg tnggi, aptah lagi gunung akibat dr kekangan kesihatan...

enjoying d nice view there releasing me much!!! aisyah like it!! =)




latar belakang yg cantekk.. orgnye x pon.. huhu.. :P





antara yg sama2 mendaki Broga Hills..







muka penat+pucat lpas mdaki... haha..




tu jekkk... x byk bgambar sbb x sihat waktu mdaki... tapi.., ape2pon.., pengalaman yg xkan dlupakan... :)





Thursday, March 11, 2010

Dinner Kolej Ibrahim Yaakub, UKM... :)

Satu perkataan sahaja yang dapat diucapkan iaitu......................... BEST3!!!!!!!

Yg paling bes sbb sume org cantek2 n dapat bergambar sepuas-puasnye... hehehe..

here, sharing some pictures... :)







kami sebelum majlis dinner bermula... :)







semasa makan-makan.., sempat berposing laaagi... :P











selepas makan-makan n sesi bergambar.. huhu... :)










Last words....., best3!!! (again) hahahaha.... :)



Thursday, March 4, 2010

Temasya Highlanders...


Temasya Highlanders baru2 ni diadakn di kolej ibrahim yaakub bermula 25-28 feb 2010

Antara aktiviti yang dijalankan ialah....

battle of d band



liga highlanders


larian highlanders


abseiling


p.e.s


catur



bakat si cilik


dan lain2 aktiviti seperti ping pong, suara highlanders, bicara ad-din n lain2...

tapi... yg nak cerita, terutama untuk mak ialah.., time abseiling, adela mencuba keberanian.. haha.. mule2 takot, sbb x pernah pon buat aktiviti macam tu...

so.., atas saranan member2 yg sangat mmberi sokongan.., cuba jugak la... haha..

xmau cter byk2.. tgk je la gmbr kat bwh... hehe... :)




selepas abseling.. (muka lpas cuak)




semasa abseiling.. (muka sedang cuak)




sebelum abseiling... (muka cover cuak)



hahaha.. bile tgk smle.., lwk btoll... aduyaii... :P




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...